Rytmehold børn og unge sæson 23/24 >>> SLUT MARTS 2024

Mini Rytme - 0-2 klasse

Tidspunkt:       Onsdag 16:00 – 17:00

Instruktører:   Gam, Silke og Silje

Elsker du at danse, have det sjovt og lave en masse fed gymnastik? Så er Rytmepiger 0-2 klasse lige holdet for dig! Er du en pige med krudt i røven, eller er du mere stille, er det ikke noget problem, vi laver noget alle kan være ved til. Også til dig det aldrig har lavet gymnastik før 😉 Vi træner hver onsdag kl. 16-17 i Skansens Gymnastiksal. Kom gerne med en ven under armen 😊.

Vi glæder os til at få en mega fed sæson med jer, håber vi ses!

Spire Rytme - 3-5 klasse

Tidspunkt:       Onsdag 18:30 – 20:00

Sted:                  Skansen – Gymnastiksal

Instruktører:   Freja og Freya

Er et hold for ALLE, der har lyst til at lære god gymnastik. Vi skal til træning arbejde med rytmegymnastik, danse sekvenser, udstrækning og lave nogle sjove lege. Vi kommer til at have med et håndredskab af gøre i løbet af sæsonen.

Vi skal lave 2 opvisninger i løbet af foråret, derfor påregnes der et ekstra beløb på 200 kr. til en flot dragt. Vi håber I er klar på en mega fed sæson fyldt med leg og læring!

Glæder os til at se dig

Junior Rytme 6-9 klasse

Tidspunkt:       Onsdag 17:00 – 18:30

Instruktører:   Louise og Marie

Har du lyst til at udfordre dig i den rytmiske gymnastik, uanset om du er nybegynder, eller har prøvet det før, så er dette hold noget for dig. Som noget nyt er både piger og drenge velkommen på holdet.

Vi vil i sæsonen arbejde med grundgymnastik og elementer fra dansens verden. Den daglig træning vil være bygget op med sekvenser i opvarmningen, hvor både styrke, flow og kropsbevidsthed er en del af det. Alt dette vil ende med et opvisningsprogram, hvor vi til februar/marts forventer omkring 3 opvisninger. Samtidig skal vi selvfølgelig have det sjovt og hyggeligt sammen.

Vi forventer at man kommer hver gang og er engageret i træningen, samt er nysgerrig på at lære mere. Der er plads til alle som ønsker at udfordre sig selv. Udover udgift til kontingent, vil der være udgift til dragt på ca. 500 kr.

Unge øvede rytme 16+

Tidspunkt:       Onsdag 20:00 – 21:30

Instruktører:   Helle Pihl og Louise

Er du glad for gymnastik, lige kommet hjem fra efterskole, eller føler dig for ung til ”Dameholdet”, så er dette holdet for dig.

Vi skal udforske gulvet, forskellige stilarter og arbejde i niveauer.

Vi skal prøve noget nyt og blive bedre til det vi kender.

Vi skal have sved på panden til hver træning og udfordre egen grænser 😊

Og så skal vi lave lækker opvisning.

Udover kontingent vil der udgift til dragt.

Vi glæder os til at se dig og veninderne til en ny og spændende gymnastik sæson

Louise og Helle