Info om tilmelding til sæon 2023/24

Læs dette før tilmelding:

• Tilmelding åbner 11. augsut 2023 kl. 00:01. Frem til dette tidspunkt kan du ikke tilmelde dig hold eller opretter medlemskab.
  • Når du tilmelder dig, vil kun se de hold, du kan tilmelde dig. Dvs. er du pige og 10 år, vil du kun se de hold, en 10 årig pige kan tilmelde sig.
  • Har du deltaget på et hold i sæson 2022/23, skal du genbruge dette medlemskab/login.
  • Har du glemt bruger navn og/eller login kode så brug ”Glemt kode”. Her får du mulighed for at få frensendt en kode ved at oplyse enten dit mobilnummer eller din e-mail adresse. Koden kan bruges til at logge ind med. Bemærk at koden sendes til din e-mail, selv om du angiver mobilnummer (det er kun hvis din e-mail adresse ikke er registret hos os, at du får den via SMS).
  • Der kan betales med betalingskort og MobilePay. Anvendes Mobilepay så husk at gå til MobilePay App'en og godkend betalingen.
  • Hver deltager skal være oprettet selvstændigt. Ikke tilmelde flere deltagere i et medlemskab.
  • Er det barnet der går til gymnastik, er det barnet, der skal tilmeldes.
  • Tilmelding til ”Familie Cross” kan ikke ske via hjemmesiden. Vil du deltage så mød op til træning. Afregning og betaling sker efterfølgnde.
  • Ved Børnefræs er det kun barnet, det skal tilmeldes.
  • Ved ”Springunger og Aktive fædre” er det kun barnet, der skal tilmeldes og prisen er 500 kr.
  • Hvis du gerne vil gå på to eller flere hold, er der rabat. Pris på hold 2 og efterfølgende hold er 100 kr. pr. hold og vil automatisk blive afregnet til 100 kr. (for SGS Springhold vil der efterfølgende blive opkrævet yderligere 100 kr. for brug af Springcenter). Specielle regler for "Familie Cross", som oplyses ved tilmelding på holdet.
  • Almindelig deltagerpris er 500 kr. med følgende undtagelser:
    • Jump4Fun 400 kr.
    • Springhold i springcenter 600 kr.
    • Famile Cross 750 kr. for hele familien på samme adresse.
  • Har du udfordringer med tilmelding og betaling så se vejledninger under menupunktet "Tilmelding". Hvis du ikke kan finde hjælp her så send en e-mail til poulrebsdorf@gmail.com.